Jak możemy Ci pomóc?
Najpopularniejsze pytania
1. Nie rejestrowałem/rejestrowałam się w serwisach WSiP, ale oświadczenie przekazałem/przekazałam konsultantowi. Jak uzyskać dostęp?
W sytuacji gdy nauczyciel nie rejestrował się w serwisach WSiP, ale wysłał do nas oświadczenie lub przekazał je konsultantowi, aby uzyskać dostęp musi tylko ustawić swoje indywidualne hasło dostępu i zalogować się wybranym serwisie.
W tym celu:
1) Wejdź na stronę: https://konto.wsip.pl/resetPassword. W polu, które się pojawi, wpisz swój adres e-mailowy (podany w oświadczeniu) i kliknij przycisk Wyślij.
2) Na Twój adres e-mailowy zostanie wysłana wiadomość. Po otworzeniu wiadomości, należy kliknąć przycisk Zmień hasło. Zostanie uruchomiona strona, tam – pod tytułem Ustaw hasło – znajduje się pole, w którym należy wpisać nowe hasło.
3) Wpisz hasło i kliknij przycisk Wyślij.
4) Jeśli konto nie było wcześniej aktywowane, na adres e-mailowy otrzymasz wiadomość: Dziękujemy za założenie konta. Otwórz ją i kliknij przycisk Aktywuj.
Po wejściu na eduranga.pl lub diagnozy.wsip.pl trzeba się zalogować, wpisując login (adres e-mailowy) oraz nowe hasło, aby móc w pełni korzystać z oferty serwisów.
2. Jakich danych potrzebuję, aby założyć Konto WSiP?
Niezbędnymi danymi potrzebnymi do stworzenia konta są adres e-mailowy i hasło.
Ponadto, każdy serwis – w ramach Konta WSiP – może poprosić o dodatkowe dane wymagane do sprawnego funkcjonowania serwisu.
3. Jak długo jest ważne moje konto?
Dostęp do poszczególnych serwisów i zasobów jest udzielany na zasadach określonych w regulaminach poszczególnych serwisów, np. na dany rok szkolny.
4. Na czym polega aktywacja adresu e-mailowego?
Gdy utworzysz Konto WSiP, na podany adres e-mailowy wyślemy wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Kliknij ten link, by potwierdzić, że adres należy do Ciebie. W przeciwnym razie nie będziesz mógł zalogować się na naszych serwisach.
Aby upewnić się, że Twoje konto zostało aktywowane, zaloguj się na jakiejkolwiek stronie serwisu obsługiwanego przez Konto WSiP. Jeśli nie zostało ono aktywowane, zobaczysz komunikat, w którym poprosimy Cię o weryfikację konta.
Jeśli wiadomość z linkiem nie dotarła do Ciebie lub po kliknięciu konto nadal nie działa, skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem: 801 220 555 lub 22 422 30 01 (koszt połączenia zgodny z taryfą operatora).
5. Nie mogę założyć Konta WSiP na mój adres e-mailowy. Dlaczego?
Sprawdź czy adres e-mailowy nie zawiera błędów – np. brak w nim wymaganych znaków, bądź znaki są niewłaściwe.
Adres e-mailowy powinien wyglądać, np. tak: kowalski@nazwa.pl. Jeśli format adresu jest poprawny, możesz zobaczyć komunikat, że mamy już twój adres e-mailowy. Przejdź wówczas do kolejnego punktu.
6. Jak odłączyć konto społecznościowe?
Jeśli chcesz odłączyć od swojego profilu wybrane konto społecznościowe, możesz to zrobić na stronie http://konto.wsip.pl w zakładce Zarządzanie Kontem WSiP. Odłączenie kont serwisów społecznościowych nie powoduje zablokowania dostępu do konta WSiP pod warunkiem, że do konta są przypisane e-mail i hasło. Ponowne połączenie kont jest możliwe przez użycie funkcji Połącz w zakładce Zarządzanie Kontem WSiP.
7. Nie mogę się zalogować, nie pamiętam hasła.
Jeśli nie pamiętasz hasła, możesz je zmienić.
- Wejdź na stronę: https://konto.wsip.pl/resetPassword. W polu, które się pojawi, wpisz swój adres e-mailowy i kliknij przycisk Wyślij.
- Na Twój adres e-mailowy zostanie wysłana wiadomość. Po otworzeniu wiadomości kliknij przycisk Zmień hasło.
- Zostanie uruchomiona strona, tam – pod tytułem Ustaw hasło – znajduje się pole, w którym należy wpisać nowe hasło. Wpisz nowe hasło i kliknij przycisk Wyślij.
- Jeśli konto nie było wcześniej aktywowane, na adres e-mailowy otrzymasz wiadomość: Dziękujemy za założenie konta. Otwórz ją i kliknij przycisk Aktywuj.
Po wejściu np. na Eduranga.pl lub Diagnozy.wsip.pl trzeba zalogować się przy użyciu nowego hasła oraz adresu e-mail, aby móc w pełni korzystać z oferty serwisów.
8. Podczas przechodzenia między serwisami musiałem / musiałam uzupełnić dane.
W momencie przechodzenia między serwisami możesz zostać poproszony / poproszona o podanie dodatkowych danych niezbędnych do korzystania z danego serwisu. Czynność ta jest jednorazowa, dane wpisane w formularzu uzupełniają profil użytkownika w ramach Konta WSiP.
W momencie przechodzenia między serwisami możesz zostać poproszony / poproszona o akceptację dodatkowych zgód lub regulaminów. Akceptacja i potwierdzenie zgody są niezbędne do korzystania z serwisów WSiP.
9. Czy muszę wyrażać dodatkowe zgody przy wejściu na nowy serwis?
Tak. W momencie przechodzenia między serwisami możesz zostać poproszony o akceptację dodatkowych zgód lub regulaminów do korzystania z serwisów WSiP.
10. Jak zmienić dane, które podałem / podałam podczas zakładania Konta WSiP?
W przypadku kont nauczycielskich edycja danych osobowych jest możliwa wyłącznie przez kontakt z infolinią pod numerem: 801 220 555 lub 22 422 30 01 (koszt połączenia zgodny z taryfą operatora).
Pozostali użytkownicy mogą edytować dane na stronie http://konto.wsip.pl.
11. Jak zmienić adres e-mailowy?
W przypadku konta nauczycielskiego zmiana adresu e-mailowego jest możliwa wyłącznie przez kontakt z infolinią pod numerem: 801 220 555 lub 22 422 30 01 (koszt połączenia zgodny z taryfą operatora).
Pozostali użytkownicy mogą je zmienić na stronie http://konto.wsip.pl w zakładce Zarządzanie Kontem WSiP. Po podaniu nowego adresu e-mailowego użytkownik otrzyma wiadomość z linkiem aktywacyjnym.
12. Gdzie mogę zrezygnować z korzystania z wybranego serwisu?
Rezygnacja z korzystania z wybranego serwisu wiąże się z cofnięciem zgody na akceptację regulaminu.
Zmian można dokonać na stronie http://konto.wsip.pl w zakładce Prywatność.
13. Jak mogę usunąć swoje konto?
W przypadku konta nauczycielskiego usunięcie konta jest możliwe przez kontakt z infolinią pod numerem: 801 220 555 lub 22 422 30 01 (koszt połączenia zgodny z taryfą operatora).
Pozostali użytkownicy mogą to zrobić na stronie http://konto.wsip.pl w zakładce Zarządzanie Kontem WSiP.
Pamiętaj:
- Jeśli nie chcesz korzystać z któregoś z serwisów, wystarczy że w zakładce Prywatność odznaczysz akceptację regulaminu dla wybranego serwisu.
- Usuwanie danych z baz danych WSiP może trwać do dwóch dni roboczych. Usuwając Konto WSiP, użytkownik traci dostęp do wszystkich serwisów WSiP.
Powiązane artykuły w tym temacie
Konto WSiP daje dostęp do usług i serwisów oferowanych przez WSiP, takich jak: EDURANGA.pl, Sklep.wsip.pl, Diagnozy.wsip.pl, Zdasz.to.
Konto WSiP jest tworzone podczas pierwszej rejestracji na http://konto.wsip.pl lub w dowolnym serwisie internetowym udostępnianym przez WSiP.
Dostęp do serwisów nauczycielskich jest możliwy tylko dla zweryfikowanych nauczycieli. Aby uzyskać dostęp, należy założyć Konto WSiP tzn. zarejestrować się w jednym serwisów WSiP.
Wychowanie przedszkolne
Nauczyciele uczący w przedszkolach mają dostęp do serwisów nauczycielskich WSiP przez 1 rok od przesłania oświadczenia zawierającego m.in. informacje o wybranych cyklach.